vineri, 16 iulie 2010

Timp liber...

Nici nu stiu cum sa incep... nu ma prea pricep la introduceri pompoase sau cuvinte de scriitor... in capul meu e un talmes-balmes de idei dar stau cam greu cu exprimarea...de aceea mi-am facut un blog ...e un fel de terapie, nu mai e la moda jurnalul, ci blogul....
.... si cum e normal sa deviez de la subiect...ca asa se intampla mereu... am sa incep in a va spune de ce sunt asa de euforica in postul acesta.

Mai sunt 2 zile pana incep lucrul si cum este extrem de cald afara, incat nici la strand nu are rost sa merg (ca clocoteste apa), am decis sa lenevesc la comp in cautare de ceva interesant... si am gasit... vorba vine .

Treaba sta in felul urmator,... nush daca stiti dar eu ma consideram o cinefila, insa, se pare ca exista altii si mai si ca mine. Astazi am primit un link de hi5 (vestitul hi5) cu profilul unui tanar, care, cred ca are mai multe filme prezentate decat un site specializat in asa ceva... profilul este o mina de aur pentru cei care cauta filme bune...
Asa ca am gasit cu ce sa imi ocup urmatoarele 2 zile...si mi-a dat si mie ideea de a face un top cu filme, desene care le-am vazut si mi-au placut mie cel mai mult...

Si ca sa nu scriu in postul acesta asa mult top-urile cu filme o sa le pun in alte posturi....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu