joi, 15 iulie 2010

Twilight Saga ... un film dragut!



Am fost puţin mai blandă cu titlul, nu am vrut să vă sperii şi să credeţi că sunt disperată după acest film… dar sunt… şi cred că am şi de ce (ca e sooper).
Totuşi sunt puţin dezamăgită de faptul că la noi nu e aşa de multă isterie, spre deosebire de restul lumii, noi suntem prea ocupaţi de grijile cotidiene, de aşa zisele vedete ale noastre, şi mai ales de telenovelele noastre, încât uităm că există filme mişto, care ne relaxează, dar totodata fac să ni se dilate pupilele şi să uităm de alte probleme, de la care chiar ne creşte tensiunea…

M-am abătut puţin de la subiect, dar revin si vă anunţ, că şi cartea este … nu îmi găsesc cuvintele… dar îşi merită banii. Un sfat vă dau cu dragă inimă, vizionţi filmul înainte de a citi cartea, o să fie mai uşor de vizualizat personajele şi întâmplările. Probabil vă gândiţi ce rost are să citesc cartea dacă am văzut filmul… sincer are…. citiţi şi o să vedeţi!

Alte filme, care vin din zona “imposibilului sau fantasticului”, unde iar avem “love” între un vampir şi “o gagică” sunt:

- ”TRUE BLOOD” care este regizat după seria “Vampirii sudului” scrisă de Charlaine Harris;
- “VAMPIRES DIARIES”.
dar despre acestea voi vorbi altădată.

Aştept comentarii şi sugestii despre Tilight şi ce filme mai intră în această categorie.


O mică idee despre Twilight Saga

Prima parte "Twilight"


Partea a 2-a "New Moon"



Partea a 3-a "Eclipse"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu